Популярні різновиди систем розпилення

1. Краскопульт серії HVLP (High Volume Low Pressure) великий обсяг, низький тиск - це вид фарборозпилювачів, які мають спеціальну будову внутрішніх повітряних каналів і розпилювальних ЛКМ при низькому надлишковому тиску стисненого повітря. Фарбопульти даної серії мають вкрай високу ступінь атомізації наносимого матеріалу і надзвичайно стабільну форму факела, що є гарантією досягнення чудового результату для всіх фарбувальних систем, особливо при нанесенні «металіків» не даючи дефектів «яблуневості» і смуг різнотону. Фарбопульти з технологією розпилювання HVLP беруть свій початок у 80-х роках минулого століття. Поява даної технології було обумовлено введенням нових загальноприйнятих стандартів щодо захисту навколишнього середовища. Проблема полягала в тому, що під час фарбування деталей фарборозпилювачем традиційної серії велика кількість лакофарбового матеріалу розпорошувалося в навколишнє середовище, оскільки традиційні фарборозпилювачі мали низький коефіцієнт передачі ЛФМ на поверхню.
Фарбопульти серії HVLP володіє наступними перевагами:
- зниження втрат ЛКМ на туманообразование;
- продуктивність вище на 20-30% у порівнянні з традиційними фарборозпилювачами;
- забезпечують перенесення матеріалу на поверхню понад 65%.
Тиск на вході в фарбопульт від 2 до 4,5 атм, на виході (повітряної форсунки) до 0,7 атм. Середнє споживання повітря 360л/хв, що є приблизно вдвічі вище ніж у краскопультів «традиційної серії».
2. Краскопульт серії RP (Reduced Pressure) є поліпшеною технологією високого тиску, поєднує в собі чудову швидкість фарбування. Фарбопульти серії RP з'явилися в дев'яностих роках минулого століття, це було обумовлено тим, що фарбопульти HVLP не володіли високим тиском на виході з сопла, а значить, були обмежені у своєму застосуванні. У зв'язку з цим з'явилася потреба в новому краскопульте, який у свою чергу мав би тиском краскопультів традиційних систем і достоїнствами краскопультів серії HVLP. Він підходить для нанесення всіх видів лакофарбових матеріалів, особливо матеріалів з пониженим вмістом розчинника, таких як HS-лаки. Швидка робота забезпечується завдяки широкому факела і великій кількості протікає матеріалу. Оптимізоване високий тиск фарбопульта серії RP дозволяє отримати найтонше розпорошення і фінішне покриття. Крім того, порівняно з фарбопультами wagner HVLP для розпилення потрібно менше стисненого повітря, що дозволяє знизити витрати на купівлю компресора з відносно невеликою продуктивністю повітря.
3. Краскопульт серії LVLP (Low Volume Low Pressure) маленький обсяг, низький тиск – це відносно нова серія фарборозпилювачів. Невеликий обсяг і низький тиск дозволяють економити споживання стисненого повітря, тому серія LVLP перевершує серію HVLP за екологічними та економічними характеристиками. Є новою доопрацьованій модифікацією серії LVMP.
Фарбопульти даної серії володіють наступними перевагами:
- низьке споживання стисненого повітря порівняно з HVLP;
- забезпечують перенесення матеріалу на поверхню понад 75%.
Краскопульт серії LVLP навіть при 1 атм. здатний забезпечувати розпорошення високої якості. В середньому споживає повітря 200 л/хв.
4. Краскопульт серії LVMP (Low Volume Middle Pressure) використовують технологію маленького об'єму, середнього тиску (L - маленький, V - об'єм, M-середній, P -тиск).
Це тип високопродуктивних фарборозпилювачів володіє наступними перевагами:
- відрізняються високою продуктивністю, що характерно для технології середнього тиску;
- відносно низьке споживання стисненого повітря близько 270 л/хв.;
- фарбування з більшою швидкістю і більш ніж 65% ефективністю перенесення, з економією 20-30% в порівнянні із звичайними фарборозпилювачами.
Фарбопульти серії HVLP володіє наступними перевагами:
- зниження втрат ЛКМ на туманообразование;
- продуктивність вище на 20-30% у порівнянні з традиційними фарборозпилювачами;
- забезпечують перенесення матеріалу на поверхню понад 65%.
Тиск на вході в фарбопульт від 2 до 4,5 атм, на виході (повітряної форсунки) до 0,7 атм. Середнє споживання повітря 360л/хв, що є приблизно вдвічі вище ніж у краскопультів «традиційної серії».
2. Краскопульт серії RP (Reduced Pressure) є поліпшеною технологією високого тиску, поєднує в собі чудову швидкість фарбування. Фарбопульти серії RP з'явилися в дев'яностих роках минулого століття, це було обумовлено тим, що фарбопульти HVLP не володіли високим тиском на виході з сопла, а значить, були обмежені у своєму застосуванні. У зв'язку з цим з'явилася потреба в новому краскопульте, який у свою чергу мав би тиском краскопультів традиційних систем і достоїнствами краскопультів серії HVLP. Він підходить для нанесення всіх видів лакофарбових матеріалів, особливо матеріалів з пониженим вмістом розчинника, таких як HS-лаки. Швидка робота забезпечується завдяки широкому факела і великій кількості протікає матеріалу. Оптимізоване високий тиск фарбопульта серії RP дозволяє отримати найтонше розпорошення і фінішне покриття. Крім того, порівняно з фарбопультами wagner HVLP для розпилення потрібно менше стисненого повітря, що дозволяє знизити витрати на купівлю компресора з відносно невеликою продуктивністю повітря.
3. Краскопульт серії LVLP (Low Volume Low Pressure) маленький обсяг, низький тиск – це відносно нова серія фарборозпилювачів. Невеликий обсяг і низький тиск дозволяють економити споживання стисненого повітря, тому серія LVLP перевершує серію HVLP за екологічними та економічними характеристиками. Є новою доопрацьованій модифікацією серії LVMP.
Фарбопульти даної серії володіють наступними перевагами:
- низьке споживання стисненого повітря порівняно з HVLP;
- забезпечують перенесення матеріалу на поверхню понад 75%.
Краскопульт серії LVLP навіть при 1 атм. здатний забезпечувати розпорошення високої якості. В середньому споживає повітря 200 л/хв.
4. Краскопульт серії LVMP (Low Volume Middle Pressure) використовують технологію маленького об'єму, середнього тиску (L - маленький, V - об'єм, M-середній, P -тиск).
Це тип високопродуктивних фарборозпилювачів володіє наступними перевагами:
- відрізняються високою продуктивністю, що характерно для технології середнього тиску;
- відносно низьке споживання стисненого повітря близько 270 л/хв.;
- фарбування з більшою швидкістю і більш ніж 65% ефективністю перенесення, з економією 20-30% в порівнянні із звичайними фарборозпилювачами.
Інші статті


